Wielkość wynajmowanej przestrzeni

Do ofert biur serwisowanych zaglądają właściciele zarówno małych, jak i większych przedsiębiorstw. Niezależnie od wielkości firmy, każdy będzie szukał czegoś na miarę. Dlatego warto zamieścić w ofercie informację o liczbie pomieszczeń, jak również o dostępnym metrażu. Przedsiębiorcy znają zazwyczaj swoje oczekiwania i myślą o biurze w dłuższej perspektywie czasowej. Nie powinno zatem dziwić, że wielkość przestrzeni biurowej ma dla nich kluczowe znaczenie.

Od kiedy wynajem elastycznego biura serwisowanego?

Niewątpliwą zaletą biur serwisowanych do wynajęcia jest fakt, iż są one dostępne praktycznie od zaraz. Nie zmuszajmy jednak potencjalnych najemców do zastanawiania się nad tym faktem. Lepiej od razu wyłożyć kawę na ławę, dając konkretną informację, po jakim czasie od podpisania umowy firma wprowadzi się do biura. Jeśli najem możliwy jest od zaraz, warto podkreślić to wyraźnie w ofercie biura serwisowanego. Jest to atrakcyjna korzyść, którą dobrze jest wyeksponować.

Okres wypowiedzenia

Krótkie okresy wypowiedzenia to duży atut biur serwisowanych. Dlatego informacja o umownym wypowiedzeniu powinna znaleźć się w ofercie. Niektóre firmy rozwijają się niezwykle dynamicznie i zatrudniają coraz więcej pracowników. W efekcie zaczyna brakować niezbędnej do komfortowej pracy przestrzeni. Wówczas dobrą taktyką okazuje się zmiana lokalu. Przyszłych najemców z pewnością zainteresuje fakt, że długi okres wypowiedzenia nie będzie czynnikiem hamującym rozwój ich firmy.

Lokalizacja biura

Lokalizacja biura to jedna z najistotniejszych kwestii branych pod uwagę przy wyborze przestrzeni biurowej. Duża część najemców wyszukuje biur według kryterium, jakim jest dzielnica danego miasta. Niektórzy decydują się na biuro serwisowane dlatego, że tylko to rozwiązanie pozwala osiąść się ich biznesowi w centrum miasta. Lokalizacja to kluczowy czynnik dla wielu właścicieli firm. Często chcą oni, aby ich pracownicy mieli blisko do pracy. Dobra lokalizacja posiada też duże znaczenie w kontaktach biznesowych z klientami. Dlatego położenie biura stanowi obowiązkową pozycję w ofercie serwisowanego biura.

Wyposażenie biura

Ważną zaletą biur serwisowanych jest wyposażenie biura w cenie najmu. I nie chodzi tu wyłącznie o inteligentne meble biurowe, lecz także o dostęp do internetu, telefonu, sprzętu audiowizualnego, kserokopiarki, drukarek oraz innych niezbędnych w codziennej pracy biura funkcjonalności. Dodajmy, że w ofertach biur serwisowanych widnieją także usługi recepcyjne, administracja, ochrona oraz serwis sprzątający. Warto wyszczególnić wszystkie usługi dostępne w wynajmowanym biurze.

Aranżacyjna elastyczność

Jedni najemcy poprzestaną na rozstawieniu niezbędnego do pracy sprzętu, inni z kolei zechcą tchnąć w przestrzeń biurową nieco indywidualizmu. Aby uniknąć rozczarowań po nawiązaniu współpracy, warto dokładnie określić, na ile możliwe są aranżacyjne zmiany biura.

Dodatkowe usługi

Jeśli tylko dane biuro serwisowane posiada unikalną na tle konkurencji usługę, koniecznie dodajmy ją do oferty wynajmu. Może to być dostęp do chillout roomu czy nawet sala konferencyjna o niestandardowych wymiarach, która akurat może trafić w gusta biznesowego klienta. Na wyborze danej oferty mogą zaważyć szczegóły, dlatego tak dużą wartość mają niestandardowe usługi, którymi możemy pochwalić się w publikowanej ofercie biura serwisowanego.


Szukasz nowego biura? Sprawdź aktualne oferty nowoczesnych biur na wynajem w Warszawie lub skontaktuj się z naszą agencją nieruchomości komercyjnych. Dobierzemy odpowiedni lokal:

tel. +48 22 164 78 28
e-mail: kontakt@vertigoproperty.pl