Czy warto wynająć profesjonalnego doradcę przy wynajmie biura?

Nad odpowiedzią na to pytanie zastanawiała się pewnie większość przedstawicieli firm, którzy stanęli przed zadaniem znalezienia nowej powierzchni biurowej. Na pomoc eksperta w branży nieruchomości komercyjnych decyduje się coraz większa liczba przedsiębiorców, działających we wszystkich sektorach gospodarki. W dzisiejszych czasach jedną z ważniejszych korzyści posiadania odpowiedniego biura, jest zdolność firmy do utrzymania najlepszych pracowników.

Fachowe doradztwo przy najmie biura zapewnia firmie wiele korzyści. Podczas procesu poszukiwania, negocjowania oraz podpisywania umowy najmu powierzchni biurowej, warto skorzystać z usług profesjonalnego doradcy działającego na rynku nieruchomości komercyjnych. Największe, odnoszące sukcesy firmy każdorazowo przy najmie nowej powierzchni biurowej zwracają się po pomoc doświadczonej agencji nieruchomości. Na taki krok decydują się także niewielkie przedsiębiorstwa.

Doświadczony broker biurowy, a wynajem powierzchni biurowej

Co wyróżnia prawdziwego profesjonalistę, którego warto obdarzyć zaufaniem? Dla podjęcia optymalnej decyzji wyboru nowego biura niezbędna jest bardzo dobra znajomość rynku oraz posiadanie doświadczenia w zakresie negocjowania umów najmu powierzchni biurowej. Doświadczony broker biurowy z pewnością doradzał przy podpisywaniu dziesiątek czy setek umów najmu, zna aktualną sytuację rynkową. Wie on również, jakie projekty biurowe będą realizowane w najbliższym czasie i jest w stanie przewidzieć zmiany na rynku. Osoba taka posiada wiedzę jak skutecznie negocjować z właścicielem budynku biurowego, aby uzyskać jak najlepsze warunki finansowe. Broker nieruchomości będzie w stanie pomóc w ustaleniu, czego tak naprawdę szuka najemca i jakie są jego potrzeby odnośnie powierzchni biurowej. Podsunie z pewnością wiele interesujących rozwiązań i koncepcji. Warto skorzystać z wiedzy, a także z bogatego doświadczenia eksperta.

Przy aktualnej sytuacji na rynku nieruchomości biurowych korzystanie z usług profesjonalnego doradcy jest bezkosztowe dla najemcy

Wynagrodzenie za usługi doradcze przy najmie lokalu biurowego jest pokrywane przez właściciela budynku biurowego i najczęściej jest częścią budżetu marketingowego projektu, więc nie wpływa na wysokość negocjowanych stawek. Warto zwrócić uwagę, że korzystanie z profesjonalnego doradcy tak naprawdę pozwoli wygenerować wiele oszczędności związanych z umową najmu powierzchni biurowej.

Pomoc eksperta nie zwiększa więc kosztów inwestycji, a pozwala na ich zniwelowanie!

To prawdziwa oszczędność pieniędzy, a dodatkowo – czasu. Renomowany broker biurowy zadba o interesy najemcy, zapewni bezpieczeństwo całego procesu najmu lokalu użytkowego, doradzi w każdej kwestii – także podczas ustalania konkretnych zapisów w umowie.

Dodatkową korzyścią zwrócenia się do dobrej agencji nieruchomości komercyjnych jest to, że najemca nie musi powoływać specjalnych zespołów, które trzeba będzie odrywać od codziennej pracy, a które miałyby zająć się procesem zmiany biura. Doradca współpracuje z wieloma sprawdzonymi firmami architektonicznymi, meblarskimi czy przeprowadzkowymi, co oszczędza czas najemcy oraz zmniejsza ryzyko wyboru nierzetelnego podwykonawcy.


Vertigo Property Group to zespół profesjonalistów z bogatym doświadczeniem na rynku najmu nieruchomości biurowych. Przeprowadzimy Państwa kompleksowo przez proces wynajmu biura w Warszawie. Od przedstawienia oferty do odebrania wykończonej powierzchni biurowej. Zapraszamy do kontaktu już teraz:

Tel. +48 22 164 78 28
E-mail: kontakt@vertigoproperty.pl